Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2008 11:51 - Сън в електронни кристали. Стихове от Христо Танев и Правец 16
Автор: htanev Категория: Технологии   
Прочетен: 2458 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 24.02.2008 12:46


Преди около 10 години направих един експеримент - написах една компютърна програма, която генерира интересни изрази с помощта на семантично-синтактични шаблони и малък речник от думи, използвани предимно в поезията. С нейна помощ създадох една стихосбирка "Сън в електронни кристали", отпечатана в един екземпляр на игления ми принтер, прикрепен към любимия ми Правец 16. :-)

Публикувах и една статия в списание Computer относно "творческата" програма, където дадох някои примери за стихотворения, създадени с помощта на "компютърния поет"

В тази и следващите публикации ще ви представя някои стихове, включително непубликувани, създадени повече или по-малко с помощта на компютър... В повечето случаи компютърът ми генерира някаква интересна и оригинална фраза, която използвам за ядро на стихче. Не съм привърженик на поезията, генерирана напълно от компютър, защото не съм убеден в худжествената й стойност.

 СЪН В ЕЛЕКТРОННИ КРИСТАЛИ          
стихосбирка от Христо Танев и Правец 16


* * *
Ще нахраня дъжда
       с простотата 
             на твоето тяло...



* * *
Провесих и последната болка на моето минало
                                                                                           в ъгъла...


* * *
Синевата склуптор извайва
                                              земните форми
И тебе
Но ти не виждаш тази тъй (не) земна красота

и ме прегръщаш и целуваш,
докато мъдростта ми
                      започне да кърви
от трънчетата под езика ти.

очаквайте продължение...


Тагове:   Правец,   Танев,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. feq - харесвам,
24.02.2008 12:03
краткостта на изказа ти, която много казва!
цитирай
2. анонимен - мнение
30.09.2010 23:00
много интересни стихове, не се ли наричат ,,бели,, тези стихове?
цитирай
3. анонимен - анонимна
30.09.2010 23:06
Препоръчваме на младия автор да чете Валери Петров, за да придаде на поетичния израз повече ритмичност и мелодика. Какви са тия ,,бели стихове,,? Едно време ние знаехме само Уитман, но не за да копираме, а просто така като явление! Защо се опитвате да подражавате на чужди автори млади човече?Ако искате да внесете свой почерк в нашата литература, не бива така!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: htanev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 107923
Постинги: 47
Коментари: 117
Гласове: 266
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031